Tuesday, August 23, 2011

Mål

Siktar på att följa med upp mot 68.

3 comments:

  1. Intressant blogg.

    Vad är den ursprungliga anledningen till varför du endast handlar eric b? De som intradagshandlar aktier istället för terminen brukar ju ha som argument att de gillar att det finns möjlighet till fler setups under dagen än om de endast skulle handla ett enda instrument. Jag inbillar mig också att en så pass likvid aktie som eric b är extremt besudlad av HFT-botar vilket gör all form av orderdjupsanalys väldigt svår. Frågan är alltså, när du handlar eric b på ungefär samma sätt som terminshandlare handlar terminen, varför handlar du inte då terminen? :)

    Det är absolut ingen kritik eller så, jag är bara nyfiken. Enligt siffrorna du publicerat är du ju väldigt framgångsrik så det är ju uppenbart att du hittat något som fungerar bra för dig.

    ReplyDelete
  2. Läste nyss "Mer info", där såg jag att du faktiskt handlar andra aktier också men valt att fokusera på eric b här på bloggen. Då är frågan jag ställde nyss inte riktigt lika aktuell längre :)

    ReplyDelete
  3. :) Hur som helst, tack för att du tog dig tid att kommentera.

    ReplyDelete