Monday, November 21, 2011

Short

Short pos from 66.15

3 comments:

  1. Jag gör tvärtom ;) Ser ut att finnas stöd vid dessa nivåer? Men jag kanske har fel?

    Jag tycker att det känns svårt att sälja när det redan har gått ner en hel del, hur brukar du agera när detta händer?

    ReplyDelete
  2. Det studsade upp. Lyckades du komma ur med vinst? Jag brukar också ha lite problem med att sälja när det har gått ner mycket ibland. Jag handlar dock mest genom att följa trender och då måste man ibland köpa på dagshögsta för att hänga med till högre höjder, eller som idag sälja för att nå lägre bottnar.

    ReplyDelete
  3. Tack för svar, givande :)

    Handlar bara på demo så jag lät min position vara kvar även om jag hade kunnat gå ut med vinst/flyttat upp stoppen med vinst osv..

    ReplyDelete