Monday, January 2, 2012

The first trade of the new year

is to buy ERIC B at 69.55

3 comments:

  1. Hade du bestämt redan innan att du skulle långa eric b på grund av något?

    ERIC B har vänt ner flera gånger vid 70-72 är detta något du tänker på? Eller du kan ändå långa vid dessa nivåer?

    ReplyDelete
  2. Gick lång och gillade att ERIC tryckts ner så mycket från öppningskursen, brukar kunna studsa. Får se hur länge det håller i sig nu..

    Att den vänt i intervallet 70-72 stör mig inte mycket på intradags-basis, mer om jag skulle ta en längre position.

    ReplyDelete
  3. Tack för svar :)

    Jag långade sandvik vid 84.2

    Tänkte långa ELUC 109.6 och SCA 101.8 men precis innan jag tänkte köpa så fick det ett ryck uppåt och jag blev feg och avvaktade...

    Känns ganska surt nu :D

    ReplyDelete